Cine este și cum a devenit cunoscută Ana Morodan. Din ce face bani, de fapt, Contesa Digitală

Cum a ajuns Ana Morodan pe culmine succesului. Câți bani câștigă acum
Cine este și cum a devenit cunoscută Ana Morodan. Din ce face bani, de fapt, Contesa Digitală

Ana Morodan este unul dintre cei mai notorii influenceri de la noi. Venită în București cu 200 de lei în buzunar, așa cum chiar ea mărturisește, a reușit în decursul anilor să își creeze un brand propriu dar și mai multe afaceri din care obține bani frumoși. În plus, de câțiva ani, „Contesa Digitală”, așa cum este supranumită, a intrat și în lumina reflectoarelor, iar în ultima vreme are chiar propria emisiune TV.

Cine este și cum a devenit cunoscută Ana Morodan

În vârstă de 38 de ani, Ana Morodan este originară din Arad. S-a făcut remarcată mai întâi în mediul online ca bloggeriță de fashion. Treptat a ajuns și în lumina reflectoarelor devenind o influenceriță de succes. A început să cocheteze de ceva ani și cu televiziunea, fiind jurat în emisiunea „Masked singer” de la Pro TV și concurentă în show-ul „Asia Express”de la Antena 1.

Acum, Ana Morodan are propria emisiune pe Antena Stars – „Reală”. „Contesa Digitală” a vorbit despre începuturile sale în București în emisiunea Xtra Night Show.

„M-am mutat în Bucureşti cu 200 de lei în buzunar şi m-am mutat în primul an de şapte ori, îmi era foarte greu. Nu puteam să plătesc chiria. Era o dramă pentru mine şi o angoasă. Am început să-mi spun atât de tare că nu contează dacă porneşti dintr-o garsonieră, nu contează că nu porneşti dintr-o vilă”, a explicat ea.

„Să fii antreprenor, să fii femeie e greu! ”

Ana Morodan a continuat să vorbeacă despre secretul succesului ei și a dezvăluit cum a reușit să își construiască un nume în industrie.

„Vreau să zic asta la o cameră la care mă vede toată lumea şi vreau să vorbesc asta pentru orice tânăr şi pentru orice antreprenor la început, pentru orice copil care porneşte în viaţă. Nu ai nevoie de un iubit bogat, de părinţi bogaţi.

Singurul lucru pe care mi l-am spus a fost că trebuie să mă simt bine într-o rochie şi pot să cuceresc lumea… Să fii antreprenor, să fii femeie… e greu! Poţi să reuşeşti dacă nu uiţi de câte ori cazi şi că de multe ori, o rochie care poate să coste 30 de lei, să fie de la second hand… îţi ţine loc de casă. Viaţa înseamnă să te adaptezi”, a povestit Ana Morodan, care a absolvit Facultatea de Drept.

Ana Morodan a devenit și o femeie de afaceri de succes. Influencer la bază, cu o cumonitate de 470.000 de urmăritori pe Instagam, și-a creat un magazin online unde își comercializează hainele.

„Shop-ul e doar unul din businessurile mele. Nu este singurul. Am avut ideea de a face acest shop de vreo trei ori. Abia în pandemie am luat decizia de a lansa magazinul online. E, cumva, ca o prelungire a personalității mele. A mers destul de binișor în pandemie. Evident, au existat și pierderi, căci s-au oprit multe afaceri. Au existat pierderi de zeci de mii de euro cam pentru toți cei care sunt influenceri”, a declarat Ana Morodan într-un interviu pentru Fanatik.

Câți bani câștigă lunar Ana Morodan

„Contesa Digitală” are acum și alte afaceri, iar unele dintre ele îi aduc sume importante de bani. Oferă și consultanță în domeniul businessurilor online și se laudă că obține sume frumoase din activitatea ei antreprenorială. Într-un interviu acordat publicației revistabiz.ro, Ana Morodan a dezvăluit că lunar îi intră în conturi aproximativ 17.000 de euro.

„În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală. Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: qua­lity content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei.

Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță. Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”, a declarat Ana Morodan, potrivit sursei citate.

De câteva zile, Ana Morodan trece prin momente de cumpănă. Ea a fost prinsă în trafic de polițiști conducând cu permisul suspendat și sub influența băuturilor alcoolice și a substanțelor interzise. Morodan a fost reținută marți și ulterior plasată sub control judiciar.

Rămâi la curent cu ultimele materiale exclusive și noutăți despre tot ce te interesează, pe Canalul nostru de WhatsApp!

Urmăriți EGO.ro și pe
Teama pe care o are Teo Trandafir chiar si dupa 30 de ani televiziune
5.4 14 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *