Dieta lui Meghan Markle pentru un abdomen perfect. Secretul care o ajută să se mențină slabă

Ce regim alimentar urmează Meghan Markle pentru a avea o siluetă perfectă.
Dieta lui Meghan Markle pentru un abdomen perfect. Secretul care o ajută să se mențină slabă

Dieta lui Meghan Markle pentru un abdomen perfect include un program de întreinere foarte bine pus la punct. Aceasta a  mărturisit că este dependentă de pilates și că urmează reguli alimentare foarte stricte pentru a obține o siluetă perfectă.

Soția prințului Harry are un program foarte strâns și plin de evenimente. Cu toate acestea, are grijă ca aceste activități să nu-i producă anumite dezechilibre în tiparul ei de alimentație pentru a se menține în formă. Ducesa de Sussex are mare grijă de corpul ei. Daca vrei să te inspiri din stilul ei de viață sănătos, trebuie sa urmezi pasii pe care i-a marturisit în diferite interviuri.

Dieta lui Meghan Markle pentru un abdomen perfect

Nimic de origine animală

Meghan Markle a mărturisit pentru „Best Health” că, în mare parte, urmează o dietă vegană de luni până vineri. Adică nu mănâncă nimic de origine animală. Urmează modelul ei și în felul acesta, în weekend, de exemplu, te poți răsfăța cu anumite capricii culinare. Când merge la sală, Meghan nu se plânge niciodată. Considera mersul la sală o activitate care te eliberează de stres și bucură-te de orele petrecute acolo.

De asemenea, Meghan a mărturisit în nenumărate rânduri că îi place să petreacă ore întregi în bucătărie. Printre gustările ei preferate se numără morcovii, humusul, sucuri verzi, laptele de migdale, budinca de semințe de chia și strugurii. „Îmi place să fac asta, așa că în fiecare zi încerc lucruri diferite. Sunt momente când fac doar pesto și îl las la frigider pentru a mă bucura de el pe tot parcursul săptămânii. Cred că este important să fii mândru de ceea ce gătești și să nu abuzezi de mesele departe de casă.”, a declarat ea.

Este clar că mâncăm mai multă carne decât ar trebui, lucru care nu este doar rău pentru sănătatea noastră, ci și pentru mediu.  Neapărat, pentru ca noi să trăim, alte forme de viață trebuie să moară, exlică anumiți biologi. Alegerea unei diete echilibrate este esențială pentru un stil de viață sănătos. Meghan Markle a explicat pentru „Delish” că reducerea consumului de gluten a ajutat-o să obțină o piele mai strălucitoare și i-a oferit mai multă energie. Când ia masa, ea calcă pe urmele Reginei Elisabeta a II-a și nu comandă niciodată fructe de mare sau carne rară pentru a evita toxiinfecțiile alimentare. De asemenea, când călătorește, nu bea niciodată apă de la robinet.

Există și momente de răsfâț culinar

Mănâncă chipsuri, bea vin și  din când în când servește și înghețată. Este adevărat că alimentația ei se bazează pe o dietă foarte echilibrată, care include multe fructe și legume. Cu toate acestea, ducesa recunoaște că anumite plăceri sunt necesare. „Totul ține de echilibru. Muncesc foarte mult și, din acest motiv, nu vreau să mă simt lipsită de nimic. De aceea nu țin o dietă, eu urmez un regim alimentar sănătos și echilibrat.” A mărturisit Meghan într-un interviu care i s-a acordat în timp ce își promova serialul „Suits”. „Aș putea să mănânc chipsuri în fiecare zi. Și îmi plac pastele. Ei bine, și carbohidrații, dar cui nu-i plac? Fac același lucru cu vinul. Bineînțeles că o să beau, este delicios și mă bucur de el.”, a mai continuat aceasta.  „Ar trebui să facem cu toții lucrurile care ne bucură în limitele rațiunii.”

Rutina lui Meghan Markle pentru un abdomen plat

Abdomenul plat și brațele tonifiate se numără printre părțile corpului care sunt evidențiate mereu. Exercițiul principal pe care îl efectuează pentru a fi în formă este yoga fierbinte. Practică acest antrenament în fiecare zi și acesta constă în a face mișcare într-o încăpere cu temperaturi ridicate. Astfel organismul elimină un număr mare de calorii într-un timp scurt.

Craig McNamee a fost antrenorul ei personal timp de trei ani. Când filma „Suits”, Meghan se antrena cu Craig de trei până la patru ori pe săptămână, dimineața, timp de 45 de minute. Meghan își tonifică silueta cu accesorii TRX și gantere de 7 și 10 kg. Se concentrează asupra posturii tale, iar exercițiile vizează fesele, spatele și gambele.

Primul lucru pe care îl face este o încălzire dinamică de cinci minute pentru o mai bună elasticitate și flexibilitate. Apoi face trei runde cu 45 de secunde de odihnă între ele. Pentru a efectua exercițiile, folosește diferite elemente precum o mini bandă, greutăți pentru brațe și spate, trepte pentru picioare și un covoraș pentru a face abdomene.

sursă foto: facebook.com

Citește și Meghan Markle candidează la președinția SUA? Ce planuri mărețe ar avea soția prințului Harry

8.2 5 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.