Greșeli alimentare frecvente.10 obiceiuri care îți aduc kilograme în plus

Greșeli alimentare frecvente și 10 obiceiuri care îți aduc kilograme în plus. Iată principalele greșeli din alimentație pe care trebuie să le eviți dacă îți dorești o siluetă de vis.
Greșeli alimentare frecvente.10 obiceiuri care îți aduc kilograme în plus

Greșeli alimentare frecvente și 10 obiceiuri care aduc kilograme în plus și ar trebui să fie evitate:

1. Sari peste micul dejun, pe primul loc în top 10 greşeli alimentare frecvente

Una dintre greșelile alimentare frecvente este să sari peste micul dejun. Masa de dimineață este cea mai importantă pentru că îți poate asigura aportul caloric necesar pentru câteva ore bune. Când eviți micul dejun, vei deveni înfometată și vei mânca mai mult decât este necesar la următoarele mese.

2. Savurezi diverse gustări între mese

Mâncatul între mese este o consecință directă a faptului că sari peste micul dejun. Când vrei să slăbești, este bine să respecți mesele principale și să nu mai consumi alte alimente între mese. Acest obicei nu face decât să îți strice dieta și să favorizeze apariția kilogramelor în plus.

3. Bei sucuri dulci

Sucurile dulci și acidulate sunt un mare NU în cazul dietelor. Chiar și unele sucuri de fructe bogate în calorii pot favoriza creșterea în greutate și pot provoca senzația de foame pentru mai târziu. Sucurile de ananas, struguri sau banane au foarte mult zahăr, așadar trebuie consumate mai rar.

4. Greşeli alimentare frecvente. Mănânci prea puțini carbohidrați

Fibrele și alimentele bogate în carbohidrați sunt foarte importante pentru o alimentație sănătoasă. Contribuie la senzația de sațietate și reglează digestia. Cartofii, ovăzul, nucile sau năutul se numără printre carbohidrații sănătoși care te pot ajuta să îți menții dieta. Lipsa lor poate duce la deshidratare, energie scăzută și crește pofta de a ronțăi între mese.

5. Consumi proteine în exces

Ce alte greșeli alimentare frecvente poți face când urmezi o dietă? Consumi proteine în exces. Dietele bogate în proteine pot conduce la apariția kilogramelor în plus, dar pot favoriza și alte neplăceri precum bolile de rinichi. Ouăle, peștele mai gras și anumite produse lactate ar trebui consumate cu moderație.

6. Greşeli alimentare frecvente. Combini mai multe diete

Când începi prea multe diete, dar nu reușești să duci la bun sfârșit niciuna înseamnă că nu respecți un program alimentar echilibrat și nici rezultatele nu sunt cele așteptate. Nu combina mai multe alimente și alege un regim pe care să îl poți respecta cel puțin o lună de zile.

Greșeli alimentare frecvente.10 obiceiuri care îți aduc kilograme în plus

7. Ocolești legumele

Legumele se numără printre alimentele cu un conținut scăzut de calorii și lipsa lor din alimentație poate afecta dieta. Sunt hrănitoare, sănătoase și sățioase, de aceea ar trebui incluse în alimentația ta zilnică. Dacă nu sunt consumate în cantitățățile indicate, în timpul zilei poate apărea senzația de foame și dorința de a consuma alte alimente între mese.

8. Mănânci puțin și des

Chiar dacă îți dorești să slăbești, când urmezi o dietă săracă în calorii, ți se va face foame mai des. Obiceiul de a mânca puțin și des nu face decât să îți dezechilibreze regimul alimentar și să favorizeze apariția kilogramelor.

9. Greşeli alimentare frecvente. Bei prea puțină apă

Consumul de apă este imperativ necesar pentru buna funcționare a organismului și mai ales are un rol esențial în cazul dietelor de slăbire. Când nu bei suficient de multă apă, riști să te deshidratezi și ți se va face foame mult mai repede.

10. Ai un ritm de viață sedentar

Ritmul de viață sedentar, fără mișcare constantă, îngreunează apariția rezultatelor eficiente în cazul dietelor și determină, în general, depunerea grăsimilor. Pentru rezultate cât mai bune, combină orice regim de slăbire cu exerciții de întreținere și sport.

9 0 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.