Auchan România anunță lansarea campaniei Black Friday 2025, care se va desfășura în perioada 5–18 noiembrie, atât în magazinele fizice, cât și online, pe auchan.ro. Cumpărătorii vor avea parte de peste 1.500 de produse cu reduceri semnificative, dintr-o gamă variată de categorii, de la electrocasnice și băuturi premium, la produse de îngrijire personală, jucării, alimente și articole de sezon.
Campania Black Friday 2025 aduce oferte de până la 50%, atât la produse de larg consum, cât și la articole exclusive. Printre cele mai atractive reduceri pe care clienții Auchan le vor găsi în această perioadă se numără:
Oferta include produse pentru timp petrecut în familie, dar și pentru prietenii necuvântători: hrană umedă pentru câini Pedigree (40x100g), la 64,99 lei, redusă de la 119,69 lei și trambulina cu diametru 244 cm, disponibilă la doar 399,99 lei, redusă de la 549,09 lei.
Totodată, pe toata durata campaniei, 5 – 18 noiembrie, livrarea este gratuită pentru comenzile de minim 350 lei plasate pe auchan.ro, cu livrare la domiciliu.
Care sunt categoriile vedetă ale ediției Black Friday 2025
Anul acesta, Auchan vine cu o selecție amplă de categorii aflate la reducere, atent adaptată sezonului de toamnă-iarnă și nevoilor clienților. Categoriile vedetă ale ediției Black Friday 2025 sunt:
Beneficii exclusive pentru membrii MyCLUB Auchan
Și în acest an, deținătorii cardului MyCLUB Auchan beneficiază de avantaje exclusive:
Produse românești, dar și branduri consacrate, în centrul campaniei de Black Friday
Auchan continuă să susțină producătorii locali și brandurile românești. Printre mărcile incluse în campania din acest an se regăsesc branduri iubite de români, precum: Ursus, Bergenbier, Domeniile Davidescu, Caii de la Letea, Zarea, Aqua Carpatica, Dero, Râureni, Olympus, Edenia, Delaco, Napolact, Cris-Tim și Artesana.
Cât au cumpărat românii de Black Friday anul trecut
În 2024, campania Black Friday a generat peste 1 milion de articole vândute online, cele mai multe comenzi provenind din București, Cluj, Iași, Brașov, Craiova, Timișoara și Constanța. Pentru ediția din acest an, Auchan estimează o creștere de peste 150% a comenzilor, susținută de extinderea ofertelor și de noile beneficii MyCLUB.
În topul celor mai comandate produse din 2024 s-au aflat televizoarele TCL, brazii artificiali Actuel, seturile LEGO Technic, espressoarele Tassimo și detergenții Ariel. În 2025, aceste produse revin în campanie într-o selecție revizuită, cu prețuri reduse semnificativ și stocuri dimensionate pentru a răspunde cererii crescute.
Despre Auchan România
Auchan România are în portofoliu aproape 500 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, peste 50 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2024 de peste 1,7 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile competitive, în fiecare zi.
Articol susținut de Auchan