Actrița și antreprenoarea Blake Lively revine în prim-plan cu noi produse din gama sa de îngrijire a părului, Blake Brown, la aproape un an de la lansarea acesteia. Într-un interviu exclusiv acordat publicației PEOPLE, Lively a vorbit pentru prima oară despre parcursul brandului de la debutul său în iulie 2024 și despre noile produse – trei spray-uri pentru păr și corp – lansate la cererea consumatorilor. Deși atenția publicului s-a îndreptat recent mai degrabă spre scandalul mediatic în care este implicată alături de actorul și regizorul Justin Baldoni, Lively rămâne concentrată pe afacerea sa, subliniind că nu este vorba despre o simplă asociere de imagine, ci despre o pasiune autentică.
Lansarea celor trei noi spray-uri parfumate pentru păr și corp din gama Blake Brown nu a fost niciodată parte din planul inițial al lui Blake Lively. Într-un moment în care multe vedete se limitează la a-și pune numele pe ambalaje, actrița a ales să asculte cu atenție nevoile reale ale celor care folosesc produsele ei. La aproape un an de la debutul brandului, Lively spune că noua linie a apărut tocmai pentru că publicul i-a cerut-o direct.
„Nu, nu era ceva ce intenționam să facem. A fost un răspuns la comunitatea noastră care spunea ‘Vă rugăm, faceți un parfum’. Eu le spuneam: ‘Este deja în produs.’ Iar ei ziceau: ‘Nu, vreau să-l pot reaplica după sală sau pe parcursul zilei’”, a povestit Blake, în interviul acordat publicației PEOPLE.
Vedeta a observat că mulți oameni nu obișnuiesc să ia cu ei produse precum leave-in-ul sau șamponul uscat, însă caută soluții simple pentru a-și reîmprospăta părul pe parcursul zilei. Așa a apărut ideea spray-urilor parfumate, ușor de folosit oriunde.
Actrița a colaborat cu unul dintre cei mai buni parfumieri pentru a obține exact notele pe care și le dorea.
„Întotdeauna îmi suprapun parfumurile. În fiecare zi, când mă dau cu parfum, combin arome diferite, chiar și dacă parfumul e cunoscut, vreau să aibă un twist. E ca acel umami din mâncare”, a explicat ea.
Un alt aspect important pentru ea a fost ca noile produse să aibă și un aspect elegant.
„Am vrut să arate ca o sticlă de parfum retro. Să aibă eleganță, dar să fie și ușor de aruncat în geantă”, mai spune actrița.
Într-un an de la lansarea Blake Brown, Blake a învățat că adaptabilitatea este importantă. Chiar dacă echipa ei considera că parfumul produselor este suficient de prezent în formulele inițiale, cererea constantă din partea consumatorilor a dus la dezvoltarea unei game complet noi.
„Niciodată nu am plănuit să fac parfumuri pentru păr și corp, dar ne-am adaptat. E important să te lași ghidat de ce iubesc oamenii. Dacă doar îți pui numele pe ceva, probabil e ușor. Dar nu mi s-ar părea satisfăcător. Nu sunt genul acela de persoană. Sunt Fecioară, ne plac detaliile”, a spus ea.
Cu mai multe branduri în dezvoltare și o carieră activă în film, Blake Lively este adesea întrebată cum reușește să mențină echilibrul. Răspunsul ei este simplu: pasiunea.
„Trebuie să fii cu adevărat pasionat. Trebuie să fii obsedat de proiectele tale. Când eram mică aveam o brățară care spunea ‘Fă ce iubești, iubește ce faci’. Asta e ideea”, a spus Blake,