Prințul Harry și Meghan Markle au luat o decizie după ce s-a speculat că ar fi la un pas de divorț. Ce planuri au cei doi soți? Este dovada clară a felului în care cei doi se înțeleg!
La scurt timp după ce s-a zvonit în presă că prințul Harry și Meghan Markle sunt în prag de divorț, iată că cei doi demonstrează exact contrariul. Mai precis, ducii de Sussex s-au gândit să se mute din Montecito și să se relocheze într-o zonă mult mai prestigioasă și apreciată de marile vedete. Este vorba despre Malibu.
Acolo locuiesc foarte multe celebrități, precum Lady Gaga, Simon Cowell, Cher sau Leonardo DiCaprio. Astfel, Harry și Meghan își doresc să revină în orașul în care Meghan își petrecea copilăria, cu intenția de a crea un nou început și de a se simți mai aproape de cercurile artistice și de luminile strălucitoare ale Hollywood-ului. Cei doi deja sunt în căutarea unei case pe care să o cumpere în Malibu.
O altă schimbare important este faptul că Meghan Marfkle a decis să se alăture celebrei agenții de talente William Morris Endeavour (WME), avându-l ca agent pe reputatul Ari Emanual. Acest pas marchează o nouă direcție în cariera actriței și deschide noi oportunități în industria divertismentului.
După o perioadă de șase luni, Meghan și Harry au luat decizia să elibereze complet Frogmore Cottage din Windsor, în urma unei cereri de la tatăl Prințului, regele Charles al III-lea. Decizia a implicat înmânarea cheilor reședinței Windsor către regele Charles. Acest lucru a însemnat că locuința este eliberată și va fi păstrată în proprietarea familiei regale. În prezent, în urma hotărârii regelui Charles, Ducele și Ducesa de Sussex nu mai dețină nicio proprietate în Regatul Unit.
Prințul Harry și Meghan Markle nu ar trece deloc printr-o perioadă bună. Acest lucru se întâmplă din cauza faptului că afacerile pe care le au împreună nu merg bine în prezent. De curând, ducii de Sussex ar fi pierdut contractul de 20 de milioane de dolari cu Spotify, iar popularitatea lor a continuat să scadă.
„Le este foarte, foarte greu să își păstreze reputația brandului lor. Trebuie să se apere în mod constant și se agață de oportunități care nu mai există”, a declarat jurnalistul Tom Bower.