Cu toții suntem de acord că replicile produselor marilor branduri au ajuns în ziua de astăzi să semene extrem de bine cu originalul, încât doar un ochi bine format știe cum să identifice care este cel fake. Iar gențile brandurilor de lux sunt printre cele mai replicate articole de fashion.
În ediția a 46-a a emisiunii Ego Life, modelul internațional Ana Maria Bucura, cea care a colaborat ani buni cu celebra casă de modă Chanel, ne-a prezentat care sunt diferențele dintre o geantă Chanel originală și un fals foarte bine lucrat. Așadar, iată la ce detalii trebuie să fii atentă.
Nu de puține ori, vedete cu ștaif de la noi au fost prinse în ofsaid pe motiv de port al unor piese vestimentare sau accesorii fake. Deși imitau foarte bine originalul, existau anumite caracteristici care nu se potriveau, pe care însă doar ochiul ager al unui fin cunoscător le putea identifica.
Din câte se pare, moda fake-urilor nu va dispărea prea curând atât timp cât vor exista persoane care, deși ar avea posibilitatea, preferă să plătească 100 de euro pentru un fals în loc să cumpere aceeași piesă, dar originală și de o calitate net superioară, cu 1.000 de euro.
Iar industria fashion este plină de „remore” (remora este un pește „subtil” care se atașează cu ajutorul unei ventuze de corpul unui rechin sau cașalot pentru a beneficia de avantajele pe care acești prădători le oferă – mâncare, viteză de deplasare etc).
În ediția din această seară a emisiunii Ego Life, Ana Maria Bucura ne-a dezvăluit cum putem recunoaște o geantă originală de o replică. Dând exemplul a doua poșete Chanel, fostul manechin internațional, care printre altele, a coloborat inclusiv cu celebra casă de modă franceză, a precizat că ne putem da seama care este cea originală și care e cea fake dacă suntem atenți la lanțul acestora și la căptușeala din interior.
Explicația completă în video de mai jos.
În vârstă de 42 de ani, Ana Maria Bucura se poate mândri cu o carienră internațională de succes în industria modei. A defilat pe cele mai cunoscute podiumuri din lume și a colaborat cu cele mai sonore nume din domeniu.
Spune că cel mai bine s-a simțit atunci când a colaborat cu Chanel, însă cu toate acestea a fost fascinată de personalitatea lui Karl Lagerfeld pe care nu numai că l-a cunoscut personal, ci a și călătorit alături de el de nenumărate ori.
Ea a dezvăluit în cadrul emisiunii Ego Life cum se comporta celebrul designer cu modelele sale.
„L-am urmărit foarte mult în modul cum vorbea, cum se purta cu oamenii. Vedeam cum se comportă cu fiecare om diferit, în funcție de caracterul persoanei respective. Vedea când e lingușit, când nu e lingușit, când e mințit…
Eu atunci învățam franceză și citeam clasicii francezi. Mereu se uita la ce carte mai citesc.
Am și călătorit puțin timp cu el la Roma. El făcea și Fendi. Și când fitting-modelul de acolo nu putea, mergeam eu cu el. Îmi era atât de rușine să vorbesc cu el. Era copleșitor și mă întreba dacă este bun peștele.
Tot timpul cred că eram copleșită de prezența lui. Înainte de fiecare plecare, mergeam la el acasă. Stăteam la masă întâi și avea tacâmuri de argint, porțelan… Mă simțeam ca o prințesă.”, a mărturisit Ana Maria Bucura.