De ce este bine să pui puţină pâine uscată în oala în care fierbi varza

Pâinea uscată poate fi un ingredient cheie pentru prepararea unor mâncăruri. Toate gospodinele trebuie să afle un truc genial pe care îl pot pune în aplicare când prepară varza.
De ce este bine să pui puţină pâine uscată în oala în care fierbi varza

De ce este bine să pui puţină pâine uscată în oala în care fierbi varza. Unul dintre cele mai populare preparate din meniul românilor este varza la cuptor. Fie că îl facem cu carne, fie fără, acest fel de mâncare este extrem de gustos și are o mulțime de beneficii. Există însă un truc pe care puține gospodine îl cunosc: este bine ca în oala în care este fiartă varza sau deasupra ei să fie pusă pâine uscată. Iată de ce ar trebui să ținem cont de acest truc data viitoare când gătim.

De ce este bine să pui puţină pâine uscată în oala în care fierbi varza

Varza poate fi gătită în multe feluri, dar se poate consuma și ca atare, în salate, spre exemplu. Multe gospodine ar trebui să cunoască anumite trucuri pentru a-și ușura munca în bucătărie. Unul dintre ele se referă la prepararea verzei.

Acest fel de mâncare este extrem de apreciat de români. Pe lângă secretul fiecărui bucătar, există un truc care te va ajuta să scapi de mirosul neplăcut atunci când fierbi varza. În plus și mâncarea va deveni mai gustoasă.

Atunci când gătim varză, cunoaștem cu toții că fierberea acestei legume emană un miros neplăcut. Putem evita această problemă extrem de simplu. Tot ce trebuie să facem este ca atunci când gătim varza să punem în oala în care fierbe o bucată de pâine uscată pentru a absorbi mirosul. La fel de eficient în îndepărtarea mirosului este și dacă punem pâinea uscată deasupra recipientului. Același lucru îl poți face și dacă prepari conopidă.

Ce beneficii oferă consumul de varză

Varza proaspătă albă sau roşie se păstrează astfel: se leagă cu sfoară rădăcinile şi se atârnă de o bară, cu cotorul în sus, fără să se atingă între ele.

Varza este o legumă cu reale beneficii pentru sănătate. Este bogată în fitonutrienți, antioxidanți, vitamine și minerale. Printre substanțele active se numără: vitamina C, vitamina A, vitamina K, glutamină, acid folic, acid lactic, betacaroten, vitaminele B1, B6 și B9, vitamina E, calciu, sodiu, potasiu, fier, fosfor și iod.

De asemenea, consumul de varză susține sistemul imunitar și poate grăbi vindecarea în caz de răceală, gripă sau infecții ale tractului respirator. Poate calma și durerea, prin aplicarea de comprese cu suc sau foi de varză.

9.6 18 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.