Dieta care o menține pe Regina Letizia tânără și slabă, la 50 de ani. Schimbarea apare atât în greutate, cât și în aspectul pielii

Dieta are beneficii și în ceea ce privește aspectul tenului

Scris de: Daoud Andra

17 Nov. 2022

Regina Letizia a Spaniei reușește să uimească la fiecare apariție, prin eleganță și rafinament. Deși a împlinit recent 50 de ani, se laudă în continuare cu un ten tânăr și cu o siluetă trasă prin inel. Care este dieta care o ajută pe Regina Letizia să se mențină în formă și ce reguli stricte urmează aceasta.

Dieta cu care se menține în formă Regina Letizia a Spaniei

La 50 de ani, Regina Letizia a Spaniei are o siluetă de invidiat și un ten tânăr și luminos. Soția Regelui Filip al VI-lea alege întotdeauna ținute elegante și care îi pun în valoare talia subțire și formele de invidiat. Pentru a se menține la același număr de kilograme, Letizia urmează un plan alimentar bine stabilit și nu se abate de la anumite reguli atunci când vine vorba despre mâncare.

Potrivit presei spaniole, dieta pe care o urmează Regina Letizia este Perricone, un plan alimentar care se bucură de foarte multă popularitate, mai ales în rândul celebrităților. Regimul a fost creat de medicul Nicholas Perricone, iar dieta propriu-zisă durează 28 de zile. După această perioadă, cei care o țin pot aplica aceleași principii alimentare, pentru a se menține la greutatea dorită.

Cel care a creat-o susține că dieta nu doar că te ajută să scapi de un anumit număr de kilograme, dar reduce și inflamația din organism, îmbunătățește aspectul pielii și previne îmbătrânirea celulelor. Dieta presupune o alimentație bogată în nutrienți și fiecare masă a zilei trebuie să conțină proteine. Peștele, ouăle, iaurtul și legumele ar trebui să se regăsească în alimentație în fiecare zi, potrivit principiilor acestui regim.

Dieta care o mentine pe Regina Letizia tanara si slaba la 50 de ani
Regina Letizia are o siluetă trasă prin inel, la 50 de ani

Dieta se bazează pe preparate simple

Unul dintre motivele pentru care dieta se bucură de popularitate este că promovează mâncarea simplă. Un mic dejun în conformitate cu principiile dietei Perricone ar fi format dintr-o omletă de albușuri și somon afumat, precum și un smoothie proaspăt.

Pentru prânz sau cină sunt recomandate peștele, carnea slabă la grătar, legumele, salatele, gătite cât mai simplu și rapid. Un prânz ideal este format dintr-un pește alb, gătit la grătar și servit cu o salată de verdețuri, cu ulei de măsline și lămâie sau cu legume la abur.

Ca în orice dietă, este extrem de importantă hidratarea. Cei care urmează regimul trebuie să bea 2-3 litri de apă pe zi. Este încurajat și consumul de ceai verde, în timp ce alcoolul, plăjelile și dulciurile sunt total interzise. De asemenea, pâinea albă, zahărul rafinat, pastele făinoase nu pot fi consumate în această dietă. Este de preferat să fie evitate alimentele bogate în grăsimi, precum brânzeturile maturate.

8.2 27 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.