Fenomen ciudat în Rusia. De ce războiul din Ucraina i-a împins pe ruși să cumpere în disperare genți de lux şi accesorii exclusiviste

De ce războiul din Ucraina i-a împins pe ruși să cumpere haine și accesorii de lux.
Fenomen ciudat în Rusia. De ce războiul din Ucraina i-a împins pe ruși să cumpere în disperare genți de lux şi accesorii exclusiviste

De ce războiul din Ucraina i-a împins pe ruși să cumpere genți de lux sau alte accesorii exclusiviste. Războiul declanșat de Putin împotriva Ucrainei a stârnit un adevărat haos. Cele mai cunoscute branduri au decis să iasă de pe piață, iar pe de altă parte, rușii se grăbesc să-și cumpere haine exclusiviste.

Acest lucru are de-a face cu sancțiunile severe impuse Rusiei de cele mai cunoscute companii. Astfel că, majoritatea mărcilor de lux își încetează activitățile pe teritoriul Rusiei. Aceste măsuri au determinat clasa de mijloc din Moscova să ia cu asalt magazinele pentru a cumpăra ultimele accesorii de lux.

De ce războiul din Ucraina i-a împins pe ruși să cumpere haine și accesorii de lux

Unul dintre cele mai cunoscute centre comerciale din Rusia, TSUM a rămas aproape gol. Recunoscut pentru brandurile faimoase pe care le găzduia precum Tom Ford, Prada, Alexander McQueen sau Louis Vuitton, conform celor mai recente postări de pe rețelele sociale, acum este gol.  Majoritatea brandurilor cunoscute au decis să-și închidă magazinele.

sursa foto: instagram

Sancțiunile dure au împins așadar persoanele din Rusia să iasă la cumpărături, pentru a mai apuca ceva. Interesant este că aceste măsuri nu au stârnit interesul pentru cumpărături celor obișnuiți cu buticurile de lux. Persoanele din clasa de mijloc au văzut în această perioadă obiectele de lux ca o investiție. În timp ce rubla este în cădere liberă, aceștia și-au îndreptat atenția către genți, bijuterii sau haine de designeri.

Brandurile care și-au închis magazinele în Rusia

În timp ce războiul continuă în Ucraina, cele mai renumire branduri de modă și-au încetat activitatea în Rusia. Chanel, Louis Vuitton, Givenchy sau Hermès se numără printre numele celebre care și-au retras produsele de pe piață. Hermès și-a închis magazinele pe 4 martie, apoi a urmat Chanel, care avea în total 17 magazine în țară.

Ținând cont de ultimele evenimente, rămâne de văzut dacă rușii au avut succes cu achizițiile lor. Pentru moment, aceste articolele de modă reprezintă și un colac de salvare economic. Nu este exclus ca acestea să fie revândute pe piața neagră la prețuri duble. Acest lucru ar fi posibil ținând cont de faptul că magazinele nu vor mai aduce stocuri noi.

6.4 124 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă
Comentarii
  • maika lazar

    Mai ales clasa muncitoare si pensionarii cumpara la greu autoturisme de lux si haine de firma.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.