Maestrul bucătar Petrișor Tănase, sfaturi de aur pentru a slăbi rapid. Meniul complet pentru o zi EXCLUSIV

Cu multă voință și cu aceste sacrificii culinare, veți arăta ca trase prin inel, neașteptat de repede.
Maestrul bucătar Petrișor Tănase, sfaturi de aur pentru a slăbi rapid. Meniul complet pentru o zi EXCLUSIV

Maestrul bucătar Petrișor Tănase ne oferă câteva sfaturi de aur, pentru a reveni rapid la silueta pe care cam pierdut-o în cei doi ani de pandemie. Secretul? Eliminați din meniu pâinea, nu mâncați după ora 19.00 și ieșiți din casă, la plimbare.

Maestrul bucătar Petrișor Tănase ne oferă meniul pentru o zi de dietă. Ce să eliminăm definitiv din alimentație

Maestrul bucătar Petrișor Tănase, celebrul specialist în gastronomie, gazda emisiunii culinare ”Sănătate în bucate”, de la Digi24 TV, vine cu sfaturi utile, pentru persoanele care vor să scape de burtică, odată cu sosirea primăverii, când hainele subțiri nu mai pot masca kilogramele în plus și ne dorim să arătăm impecabil. Maestrul bucătar Petrișor Tănase ne oferă un exemplu de dietă, pentru o zi a săptămânii:

”Pentru a scăpa de kilogramele în plus, trebuie să trecem pe lobodă, urzici și spanac. La micul dejun, aș recomanda pâinea prăjită, de preferat însă fără, stropită cu ulei de măsline și cu puțină sare, și fără unt. Mai puteți avea în meniu un ou fiert, fie moale, fie tare, cu o jumătate de avocado crud, tăiat felii, dar și un ceai îndulcit cu puțină miere. Nu uitați de gustarea de la ora 10.00, când merge bine un fruct, măr sau citrice, dar nu banane.

Pentru prânz, de preferat ar fi o supă cremă din țelină, o supă cu tăiței sau o supă cu carne, apoi o friptură cu legume la grătar, tot fără pâine, evident. La ora 16.00, puteți mânca niște caju crud, nu copt, cam cât încape într-un pumn. Iar la ora 18.00, maximum 19.00, vă recomand un pește fript sau la grătar, somon sau pește slab, conopidă sau broccoli, fierte în apă și stropite cu multă zeamă de lămâie, dar fără niciun gram de ulei. Apoi încheiem cina cu un pahar de apă caldă sau cu un ceai cald”.

Petrișor Tănase prezintă emisiunea ”Sănătate în bucate”, la Digi24 TV
Petrișor Tănase prezintă emisiunea ”Sănătate în bucate”, la Digi24 TV

”Nu uitați de înviorarea de dimineață, ca în anii de școală!”

Rezultatele sunt însă cu mult mai rapide când, pe lângă dietă, faceți și multă mișcare, ne-a spus maestrul bucătar Petrișor Tănase:

”Și sportul este foarte important. Vă recomand să mergeți la sală sau să mergeți pe jos, cel puțin un kilometru, în fiecare zi. Dacă puteți chiar doi, e foarte bine. Așa, nu trebuie să alergați, mergeți normal, la pas, ca la plimbare. Așa veți avea picioare frumoase. Mersul pe jos face piciorul frumos, muscultura se va regenera. Iar în fiecare dimineață, nu uitați de gimnastica de înviorare. Ca în anii de școală, cu rotirea capului și a trunchiului. Iar timp de 2-3 minute sunt foarte bune exercițiile de respirație. Adică trageți bine aer în piept, apoi îl dați afară. Apa este iar extrem de importantă. Beți câte 5 pahare, în fiecare zi, la un interval de maximum două ore”, ne-a mai spus Petrișor Tănase, în exclusivitate pentru Ego.ro

Maestrul bucătar Petrișor Tănase: ”Am trecut de pandemie, când ne urmărea umbra morții, acum vine nebunia războiului”

Maestrul bucătar Petrișor Tănase este îngrijorat și pentru starea generală de spirit a românilor care, după ce au scăpat de virusul ucigaș Covid-19, acum duc grija unui posibil război:

”Am trecut de pandemie. Acum vine nebunia războiului, care nu ne dă liniște absolut deloc. Dacă înainte ne urmărea umbra morții, ne temeam să nu ne îmbolnăvim de Covid-19. Și evitam să avem contact atât cu oamenii, cât și cu căruciorul de la supermarket. Cărucior pe care deși îl dezinfectam mereu, tot m-am îmbolnăvit. Acum ne gândim la tot ce e mai rău, la un război. Ar trebui să fim raționali, să facem o analiză perfectă a știrilor.

Nu știu cine ne ajută, NATO sau STATUL, important este să fim stăpâni pe noi. Iar dacă cineva ne bate la ușă, să-i oferim un pahar cu apă și mâncare, indiferent de naționalitate. Ce să facem, când nu mai rezistăm sau când ne enervăm? Să numărăm până la 100… 100 de oi. Așa am făcut eu în pandemie, când eram bolnav și mă aflam în izolare. Iar din ziua a șasea îmi venea să mă urc pe pereți de plictiseală”.

9.1 11 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.