Secretul ciorbei de fasole. Ce să pui în ea ca să iasă ca la mama acasă. Asta îi dă un gust bun

Rețetă simplă, pas cu pas
Secretul ciorbei de fasole. Ce să pui în ea ca să iasă ca la mama acasă. Asta îi dă un gust bun

Vrei să pregătești o ciorbă de fasole ca la mama acasă? Este un preparat excelent pentru masa de prânz, însă ce rețetă vei urma? Iată mai jos secretul ciorbei de fasole. Va avea un gust foarte bun!

 Secretul ciorbei de fasole. Ce să pui în ea ca să iasă ca la mama acasă

Ce ai nevoie pentru a face o ciorbă de fasole gustoasă: 500 de grame de fasole boabe, o ceapă mare, un morcov, un păstârnac, o țelină mică, o rădăcină de pătrunjel, un ardei gras roșu, piper, boia de ardei dulce, cimbru, sare și patru linguri de ulei.

Cum se prepară totul:

Pentru patru porții de fasole ca la mama acasă se poate folosi fasole cu bob mic, 500 de grame. Se pune la înmuiat pentru câteva ore (acest lucru ajută la scurtarea timpului de fierbere). În timpul fierberii apa se schimbă de trei ori. Nu se adaugă niciodată apă rece în timpul procesului de fierbere! Fasolea trebuie să fiarbă la foc mic, cu capac. Pentru un gust mai bun, se adaugă câteva boabe de piper în timpul fierberii. Se taie rădăcinile și ceapa în felii mai mari și se pun peste fasole. Se lasă să fiarbă pentru aproximativ 30 de minute. Atunci când se observă că boabele de fasole se strivesc ușor, se pune ardeiul tocat mărunt și boiaua de ardei. După alte 15 minute se adaugă și morcovul tăiat. Abia când ciorba de fasole este aproape de final se adaugă cimbrul uscat și cele patru linguri de ulei. Se mai lasă să fiarbă câteva minute, apoi se adaugă leușteanul.

Pune acest ingredient in fasole ca sa fiarba de doua ori mai repede. Vei regreta ca nu ai incercat asta pana acum

Beneficii consum fasole albă. Reprezintă aproape 50% din cantitatea zilnică de fibre

Fasolea albă aduce o mulțime de beneficii organismului nostru. Conține antioxidanți, reprezintă o sursă foarte importantă de fibre și proteine și are un indice glicemic scăzut. Conține și magneziu, acid folic și fier care ajută la menținerea unui stări optime de sănătate. O cană de fasole albă reprezintă aproximativ 50% din cantitatea zilnică recomandată de fibre.

Fasolea produce inhibitori de alfa-amilaza, care ajută la reglarea depozitelor de grăsime din organism. Boabele de fasole albă sunt foarte bune pentru prevenirea constipației. Cei care suferă de sindrom de colon iritabil consumă fasole albă pentru a preveni crizele de tulburări digestive.

Fierul din fasolea albă este de mare ajutor pentru femei, în special în situațiile în care manifestă deficit de fier, în perioada menstruației sau a sarcinii.

8.6 58 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.