Trei rețete pentru un mic dejun sănătos

Începe-ți programul cu un mic dejun sănătos și vei avea energie pentru toată ziua!
Trei rețete pentru un mic dejun sănătos

Micul dejun este cea mai importantă și mai sănătoasă masă a zilei, așa că dacă obișnuiești să sari peste el din lipsa timpului, îți propunem să încerci trei rețete rapide și savuroase care pot fi preparate imediat dimineața. În plus, aceste rețete pentru un mic dejun sănătos sunt și foarte sățioase, așa că nu mai ai o scuză pentru gustările nesănătoase din timpul zilei.

1. Avocado cu ou, în top mic dejun sănătos

Ingrediente:
– un avocado de mărime medie;
– două ouă;
– două felii de pâine;
– condimente;

Cu cât mai simplu, cu atât mai bine, nu-i așa? Mai ales dacă ai o dimineață în care te grăbești și nu ai foarte mult timp la dispoziție pentru un mic dejun sănătos care presupune prea mult efort. Pune două felii de pâine în toaster și între timp zdrobește un avocado cu ajutorul unei furculițe. Condimentează pasta obținută apoi prăjește ouăle.

Când ai totul gata, întinde pasta de avocado pe o felie de pâine, adaugă oul deasupra, pune sare și piper după gust și poți savura un mic dejun complet, bogat în fibre și proteine. Fructele de avocado au o mulțime de beneficii pentru sănătate. Conțin acid folic, vitaminele B6, B9, D, Omega 3, ajută la digestie, reglează apetitul și nivelul glicemiei, fiind benefice în mod deosebit persoanelor care suferă de diabet.

2. Omletă cu spanac și brânză feta

Ingrediente:
– brânză feta;
– două ouă mari;
– spanac proaspăt tocat;
– o linguriță de unt;
– măsline negre;
– o foaie de tortilla albă;
– sare, piper negru măcinat;

Acest mic dejun sănătos este delicios și destul de sățios iar pentru pregătirea lui ai nevoie de doar câteva minute. Pentru început pune untul în tigaie și prăjește ouăle jumări. Amestecă apoi spanacul proaspăt, brânza feta, măslinele și ouăle în tortilla ușor încălzită în prealabil, condimentează după gust și savurează un mic dejun grecesc direct la tine acasă. Această rețetă pentru un mic dejun sănătos este bogată în proteine, fier, vitamine și minerale datorită spanacului care conține o mulțime de substanțe nutritive: vitaminele A, C, B6, K, betacaroten, fibre și antioxidanți.

3. Smoothie delicios cu mango

Ingrediente:
– un mango;
– afine;
– 2 kiwi;
– o banană;
– lapte;

O altă propunere pentru un mic dejun sănătos și răcoritor este un smoothie delicios cu mango. Acesta poate fi savurat chiar după una dintre rețetele de mai sus. Pune în blender banana, afinele, feliile de mango și kiwi împreună cu laptele. Amestecă până se omogenizează într-o cremă groasă și mai verifică din când în când dacă este necesar să mai adaugi puțin lapte, în caz că smoothie-ul nu are o consistență apoasă. La final de mic dejun sănătos poate fi servit într-un pahar sau chiar într-un bol, asezonat cu fructele de mango și kiwi tăiate cubulețe.

10 1 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.