Alessandra Stoicescu își petrece vacanțele doar alături de fiica ei: „De când o avem pe Sara, nu am plecat nicăieri în doi, nici măcar un weekend lângă casă” EXCLUSIV

Prezentatoarea ”Observatorului” de la Antena 1 și soțul ei adoră călătoriile în locuri liniștite

Nu mai este pentru nimeni un secret că Alessandra Stoicescu, prezentatoarea „Observatorului” de la Antena 1, este pasionată de călătorii, iar de când formează un cuplu cu Sergiu Constantinescu își fac timp să plece măcar câteva zile undeva. În fiecare an, de ziua aniversară a căsătoriei lor, alegeau câte o destinație exotică. Însă, de când s-a născut fiica lor, Sara, această „tradiție” a fost anulată, căci nici nu concep să mai plece la drum fără cea mică.

Alessandra Stoicescu: „Este mereu o bucurie, atât pentru ea, cât și pentru noi, să petrecem timp împreună”

Prima vacanță cu Sara a fost când aceasta avea doar o lună, ce-i drept, mai aproape de casă, la munte și la mare, iar mai apoi, pe când nu avea nici șase luni, au plecat toți trei în Dubai. De atunci, vacanțele au continuat, iar destinațiile fie au fost în locuri cât mai exotice, fie undeva mai aproape de casă. Indiferent de locul pe care l-au ales, cert este că niciodată nu s-a pus în discuție să plece fără Sara.

„De 3 ani, de când o avem pe Sara, nu am plecat nicăieri în doi, nici măcar un weekend lângă casă. Am luat-o cu noi mereu, peste tot, indiferent de distanțe. Am făcut doar vacanțe în trei, ceea ce a ajutat-o enorm în dezvoltare. Este un copil care și-a făcut programul după noi, îi place foarte mult să fim împreună, să ne distrăm mult, iar când obosește, doarme oriunde, în orice loc și poziție. Sara este viața noastră și vom face mereu vacanțele în trei”, a declarat Alessandra Stoicescu în exclusivitate pentru EGO.ro.

Acum își aleg destinațiile de vacanță în funcție de prioritățile micuței.

„Este mereu o bucurie, atât pentru ea, cât și pentru noi, să petrecem timp împreună, să învățăm lucruri noi văzând locuri noi, oameni diferiți, culturi diverse și bogate în felul lor. Nu am considerat niciodată că e o provocare să pleci cu un copil mic, dimpotrivă, aventurile în trei sunt cele mai reușite, iar acești trei ani împreună ne-au demonstrat asta”.

Alessandra Stoicescu

„S-a împrietenit din prima zi cu patru copii la piscină”

Ce-i drept, acest mod de a-și crește și educa copilul, ales de Alessandra Stoicescu și de soțul ei, Sergiu Constantinescu, a făcut ca micuța să se dezvolte bine și să fie un copil extrem de vorbăreț și de sociabil. La cei trei ani, nu doar că vorbește cursiv și are o imaginație bogată, dar reușește să intre în vorbă și cu copiii mai mari decât ea.

Așa s-a întâmplat și de curând, în vacanța pe care au avut-o la Mykonos.

„Am ales Mykonos pentru o săptămână și am descoperit că este o locație perfectă și pentru familii. Chiar Sara s-a împrietenit încă din prima zi cu patru copii la piscină. E o insulă splendidă, cu un vibe aparte, cu peisaje impresionante și căsuțe albe, dar cunoscută mai mult pentru viața de noapte vibrantă. Noi nici când eram în doi nu alegeam pentru vacanță locuri cu viața de noapte dar…cum ar fi viața fără provocări? Am stat însă departe de zona de cluburi, într-un hotel unde poți să nici nu ieși o săptămână, pentru că ai de toate: piscină mică pentru copii, mare, pentru noi, plajă privată, acces la mare, lounge superb cu o priveliște uluitoare, totul într-un design unic, în perfectă armonie cu natura, practic tot ce aveam nevoie pentru câteva zile de relaxare. Am ieșit cu barca în larg, am vizitat orașul cu străduțe înguste și căsuțe albe, bisericile cu acoperiș albastru ca cerul senin din Mykonos și vom reveni cu siguranță pe această insulă splendidă unde am avut parte de atâtea surprize fantastice în familie”, a mai povestit Alessandra Stoicescu în exclusivitate pentru Ego.ro.

Rămâi la curent cu ultimele materiale exclusive și noutăți despre tot ce te interesează, pe Canalul nostru de WhatsApp!

Urmăriți EGO.ro și pe
De ce a participat Jorge la Survivor All Stars, de fapt
10 1 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă