Alimentele la care trebuie să renunți pentru a slăbi. Ce efecte nebănuite au, conform specialiștilor

Elimină-le din alimentație și vei vedea imediat schimbarea
Alimentele la care trebuie să renunți pentru a slăbi. Ce efecte nebănuite au, conform specialiștilor

Există multe rețete și remedii pentru a pierde în greutate, pe internet, în cărți… pe scurt, peste tot. Cu toate acestea, multe dintre diete pot deveni periculoase pentru sănătatea ta. Cel mai bun mod de a ne atinge obiectivul de a slăbi este prin obiceiuri bune, cum ar fi o dietă echilibrată și exerciții fizice. Așadar, iată mai jos alimentele la care trebuie să renunți pentru a slăbi.

Alimentele la care trebuie să renunți pentru a slăbi. Nu trebuie să te înfometezi

Nu există diete miraculoase, este vorba despre perseverență și disciplină. În plus, corpurile sunt diferite de la un om la altul. Există alimente care ne-ar putea afecta sănătatea și greutatea fără să observăm.

Alimentele pe care ar trebui să le eviți pentru a slăbi și a-ți îmbunătăți sănătatea sunt cele care conțin zahăr: cum ar fi produsele de patiserie, băuturile răcoritoare, băuturile alcoolice, sucurile ambalate și alte produse industrializate care cresc kilogramele și cresc riscul de apariție de boli grave. Renunțarea la zahăr te poate ajuta să pierzi până la 5 kilograme într-o lună fără efort. Toate acestea pe lângă îmbunătățirea calității vieții, bunăstarea și scăderea șanselor de a face anumite boli, conform viviendoencasa.mx.

Ce înseamnă consumul excesiv de zahăr

Consumul excesiv de zahăr poate provoca probleme hormonale, schimbări de dispoziție, dureri de cap, probleme de somn, oboseală și dificultăți în a pierde în greutate. Potrivit cercetărilor de la Universitatea Stanford, zahărul poate provoca de până la opt ori mai multă dependență decât unele droguri. 80% din alimente conțin zaharuri adăugate sub formă de lactoză, dextroză, fructoză, glucoză sau zaharoză.

Cantitatea zilnică de zahăr recomandată este puțin peste 25 de grame (aproximativ 6 linguri mici), pentru femei și 36 de grame (9 lingurițe) pentru bărbați. Foarte important este să reținem că zahărul se găsește în alte alimente, cum ar fi fructele, și nu ar trebui să le numărăm doar pe cele care au zaharuri adăugate.

9 10 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă
Comentarii
  • nu ZAHÁR de20-30 ani…dar sá te rezumi doar la Z
    este „incompetentá”…o prájiturá fárá…supá de rosii
    fárá…ínghetatá fárá…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.