TikTok a cunoscut un succes fulminant în ultimii și a devenit rapid prima opțoiune în topul preferințelor utilizatorilor de internet. Un studiu efectuat în 2021 arată că platforma de conținut video a depășit Facebook și Google fiind cea mai populară destinație în mediul virtual.
Cu toate acesta există încă multe necunoscute în ceea ce privește TikTok. Recent a fost descoperit un buton secret care poate să facă pe oricine să devină viral. Iată despre ce funcție este vorba.
Caracteristica secretă este cunoscută sub numele de „heating” (încălzire) de angajații companiei chineze de social media și este întrebuințată de aceștia atunci când se dorește obținerea „unui anumit număr de vizualizări”, a precizat surse pentru The American Outlet, relatează The Sun.
Se pare că personalul TikTok ar apela destul de frecvent la această metodă pentru a crește numărul de vizualizări ale unor branduri sau influenceri.
„Funcția de încălzire se referă la stimularea videoclipurilor în feed -ul pentru tine prin intervenția de operare pentru a obține un anumit număr de vizualizări video.”, arată un document intern al companiei TikTok.
„Vizualizările zilnice totale ale videoclipurilor încălzite reprezintă o mare parte din vizualizările zilnice totale ale videoclipurilor (de pe platformă), în jur de 1-2%, ceea ce poate avea un impact semnificativ asupra valorilor de bază generale.”
Un alt document al TikTok relevă faptul că angajații pot folosi funcția de încălzire inclusiv pentru a „promova conținut divers”, „împinge informații importante” și a promova ”videoclipuri relevante care au fost ratate de algoritmii de recomandări”.
Până acum, TikTok nu a făcut referire niciodată la faptul că ar folosi o asemenea practică.
Aplicația oferă iluzia utilizatorilor că paginile „pentru tine” sunt fluxuri personalizate care se bazează pe algoritmul său inteligent. Cu toate acestea, s-ar putea ca videoclipurile care apar pe pagina ta să nu fie acolo datorită algoritmului platformei de cunoaștere a utilizatorilor, ci pentru că personalul TikTok dorește, dintr-un motiv sau altul, ca un brand sau un influencer să obțină mai multe vizualizări.
Un purtător de cuvânt al companiei chineze a declarat pentru the Sun: „Promovăm unele videoclipuri pentru a ajuta la diversificarea experienței de conținut și pentru a introduce celebritățile și creatorii emergenți în comunitatea Tik Tok. Continuăm munca noastră pentru a ne extinde funcția și pentru a oferi mai multă (…) transparență la recomandările de conținut.”