Alina Ceușan se bucură de succes atât în mediul online, cât și în afaceri. Influencerița din Cluj și-a creat, de-a lungul timpului, un brand personal care îi aduce venituri considerabile. Dincolo de notorietatea de pe internet, Alina Ceușan este și femeie de afaceri. Business-ul cu haine i-a rotunjit conturile semnificativ în ultima perioadă.
Alina Ceușan a fost unul dintre primii influenceri de la noi din țară. Tănăra a reușit să adune o comunitate impresionantă de fani în mediul online, iar notorietatea de care se bucură s-a transformat în bani. Influencera a făcut, în urmă cu ceva timp, trecerea și către mediul de afaceri, unde se bucură de un succes răsunător.
Inspirată de mediul în care activează, Alina și-a deschis un business cu haine, care i-a adus sume importante. Clujeanca deține mai multe firme care i-au adus, anul trecut, venituri de aproape 400.000 de euro. În ciuda crizei provocate de pandemie, care a afectat mulți antreprenori, Alinei Ceușan îi merge din ce în ce mai bine. Vedeta a spus că se așteaptă anul acesta la câștiguri și mai mari, pentru că afacerea este în continuă dezvoltare.
„Business-ul merge bine, suntem în creștere, ceea ce mă bucură. Suntem acolo zi de zi. Muncim și nicio zi nu este ușoară, însă finalul de an vine cu foarte multe satisfacții. Eu mă ocup de direcția artistică.”, a spus Alina Ceușan, pentru Fanatik.
Deși a-ți deschide o mică afacere poate părea un lucru relativ ușor pentru unii oameni, Alina a ținut să sublinieze că nu este deloc așa. O afacere presupune multe sacrificii și multă muncă, dar și disponibilitatea de a investi o sumă importantă de bani pentru ca lucrurile să meargă.
„Cred că cel mai important lucru de ținut minte atunci când cineva își dorește să înceapă o afacere în zona de fashion este faptul că, în primul rând, este nevoie de un capital mult mai mare decât lumea își închipuie. Apoi este vorba de foarte multă perseverență și câțiva ani de muncă intensă pentru a pune un brand pe piață. Aceștia trebuie să acționeze în primul rând, just do it.
Dar și să se întrebe ce lipsește din această industrie și care este acel element de noutate cu care pot veni ei. Să înțeleagă că lucrurile bune vin în timp cu foarte multă atenție la detalii și, poate că, de cele mai multe ori vei avea de făcut lucruri mai puțin plăcute când vine vorba de business. Toate sunt foarte importante pentru evoluția ta.”, a adăugat Alina Ceușan, potrivit aceleiași surse.