Micul dejun este o masă extrem de importantă și esențială atât pentru copii, cât și pentru adulți, iar laptele este nelipsit din meniu. El poate fi consumat ca atare, pus în cereale sau în cafea, astfel că nu poate să lipsească de pe lista de cumpărături a niciunui român și poate că cel mai achiziționat de la noi din țară este laptele Napolact, dar ce conține acesta, de fapt? Află răspunsul din rândurile următoare!
Fie că este consumat ca atare, pus în cereale sau în cafea, mulți dintre români aleg să consume deliciosul lapte la micul dejun. Ba mai mult decât atât, aceasta băutură de culoare albă este utilizată de gospodine și la prepararea anumitor deserturi.
Iar printre cei mai căutați producători de pe piață sunt cei de la Napolact, care susțin că oferă cumpărătorilor lapte direct din inima Ardealului, sănătos și de o calitate superioară.
Ce conține, de fapt, îndrăgitul produs? Ei bine, laptele Napolact, cu 1,5% grăsime, este obținut din lapte de vacă, iar la valori nutriționale se arată 1,5 g grăsimi (din care acizi grași saturați: 0,9 g), 4,5 g glucide (din care zaharuri: 4,5 g), 3,2 g proteine, 0,06 g sare și 125 mg calciu, potrivit site-ului producătorului de lactate.
Cu toate că foarte mulți români îl cumpără și îl consumă, puțini sunt cei care știu că, de fapt, compania ce deține brandul Napolact este olandeză.
Ea se numește FrieslandCampina și se laudă cu o cifră de afaceri cumulată de 9,1 miliarde de euro la nivelul anului 2007. De altfel, compania din Olanda este cel de-al treilea mare producător de lactate din lume.
În România, FrieslandCampina este prezentă cu mărcile Napolact, Campina și Dots. În afară de lapte, producătorul olandez mai comericializează și alte produse, precum iaurt, brânză, unt și alte gustări pe bază de lapte.
Citește și Nu mai pune lapte în cafea. Secretul pentru un gust extraordinar și textură cremoasă!
La începutul lunii mai, FrieslandCampina a mai dat o lovitură în România. Compania olandeză a inaugurat noul centru logistic din parcul industrial Mureș City Logistics, situat în apropiere de Târgu Mureș.
“În noul centru logistic – un spațiu automatizat, care încorporează atât cea mai nouă tehnologie, cât și un consum eficient de energie, fiind din punct de vedere al procesului mai prietenos cu mediul – toate activitățile noastre zilnice se vor desfășura în conformitate cu standardele și valorile noastre și va susține livrările de produse lactate de 100.000tone/an”, a declarat, atunci, Ferenc Szecskó, CEO FrieslandCampina Romania.
Conform reprezentanților producătorului de lactate, spațiul face parte dintr-un proiect de dezvoltare de tip single roof, cu o suprafață totală de 18.000 mp.
Citește și Planta din bucătărie care are mai mult calciu decât laptele. E aur curat, puțini știu!