Cum a apărut Ramona Olaru la plajă în ultima vacanță. Costumul de baie minuscul cu care a făcut furori

Vedeta de la Antena 1 a întors toate privirile la plajă!

Ramona Olaru face senzație în mediul online. Vedeta de la Antena 1 a distribuit, recent, o fotografie extrem de sexy chiar pe profilul ei de Instagram. Imaginea a aprins imaginea urmașilor lui Adam. Asistenta de la Neatza cu Răzvan și Dani și-a pozat trupul perfect într-un costum de baie minuscul, în timp ce se relaxa pe o plajă din Cairo, Egipt.

Ramona Olaru, mai sexy ca niciodată pe rețelele sociale

În vârstă de 34 de ani, Ramona Olaru este, fără îndoială, una dintre cele mai îndrăgite vedete din România. Tot timpul sinceră, optimistă, plină de viață și cu un zâmbet molipsitor, asistenta de la Neatza cu Răzvan și Dani a reuşit de-a lungul anilor să-şi construiască o comunitate de fani ce îi urmăresc fiecare mișcare.

Recent, vedeta a fost plecată în vacanță în Cairo, dar nu a putut sta departe de admiratorii săi, așa că a postat mai multe imagini pe Instagram.

Într-una dintre zilele petrecute acolo, Ramona Olaru s-a bucurat de soare și a făcut ravagii cu o ținută provocatoare. Mai exact, ea a purtat un costum de baie extrem de îndrăzneț, care i-a evidenția trupul de invidiat și formele apetisante.

Cum a aparut Ramona Olaru la plaja in ultima vacanta
Ramona Olaru

Ce a pățit vedeta în vacanță

Totuși, vacanța Ramonei Olaru nu a ieșit chiar așa cum și-a plănuit vedeta, întrucât a rămas fără pașaport. Asistenta de la Neatza a povestit totul în mediul online.

”În momentul în care am ajuns, am aterizat în Cairo, ne-am luat viza de acolo. Îți dă o viză pe loc. Am trecut de toată verificarea și am ajuns la așteptarea bagajelor. Am așteptat vreo două ore, cam mult.

Într-un final, au venit bagajele și am dat viteză către hotel. Am ajuns într-o oră, am mers la recepție să fac check-in-ul. Nenea ăla mi-a cerut pașaportul. Caut, nimic. Pașaportul nu exista.

Am pierdut pașaportul în drumul de la ieșire din aeroport până la Uber. Ce rămâne de făcut? Sună la aeroport să mă anunțe dacă găsește ceva. Bineînțeles, o țară fără infrastructură, fără nimic, ceva îngrozitor.

Am început să îi sun pe toți pe care îi cunosc și care m-ar fi putut ajuta să ajung la Ambasada Română din Cairo. Asta era la 2 noaptea. Am reușit să iau legătura cu Ambasada foarte rapid.”, a dezvăluit blondina.

Citește și Ce nu au făcut niciodată Ramona Olaru, Dani Oțil și Răzvan Simion: „Nu am avut nevoie, suntem bogați!” VIDEO EXCLUSIV!

”Eram singură, fără internet”

A doua zi, Ramona Olaru a mers la Ambasada Română și a primit un titlu de călătorie. Ulterior, i s-a cerut să se prezinte la Ministerul de Interne. ”A venit Uberul, ne-am urcat în el, mergem 3-4 minute.

La un moment dat încetinește să treacă de un dâmb și din spate… ne lovește unul. Pentru câteva secunde, am pierdut contactul cu realitatea”, a mărturisit vedeta, care a umblat nu mai puțin de șase ore pentru a face rost de noi documente.

”Am ajuns la o adresă total greșită. Eram singură, fără internet, șoferul de Uber nu știa deloc engleză. Nu vorbea cu mine, dar m-a ajutat. A umblat cu mine peste tot, pe la toate instituțiile lor, ca să rezolvăm problema.

Am umblat trei ore de la o clădire la alta, de la un ghișeu la altul și nimic. Într-un final, cineva ne-a zis că trebuie să mergem la poliție pentru a declara pierderea pașaportului”, a conchis Ramona Olaru.

Citește și Prin ce a trecut Ramona Olaru în vacanța din Egipt: “Ceva îngrozitor”. Și-a pierdut pașaportul și a fost implicată într-un accident rutier!

Rămâi la curent cu ultimele materiale exclusive și noutăți despre tot ce te interesează, pe Canalul nostru de WhatsApp!

Urmăriți EGO.ro și pe
De ce nu se mai implică Larisa Udilă în proiecte TV
9 0 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă