Dieta femeilor leneșe. Obiceiuri sănătoase care te ajută să slăbești 

Toate ne dorim să scăpăm de câte un kilogram, două. Dar toate credem că pentru asta e nevoie de efort. Iată câteva metode de a slăbi fără efort.
Dieta femeilor leneșe. Obiceiuri sănătoase care te ajută să slăbești 

Trăim într-o societate în care toate femeile vor să slăbească, pierderea în greutate fiind unul dintre cele mai dificile lucruri de realizat. Dar, când vine vorba de sănătate și fitness, ai impresia că nu se poate fără să transpiri și fără eforturi susținute. Unii specialiști însă ne recomandă dieta femeilor leneșe. Ei ne asigura că munca pentru a pierde în greutate nu trebuie să fie extrem de dificilă.

Iată nouă obiceiuri simple care îi pot ajuta chiar și pe cei mai leneși care țin dietă, să piardă câteva kilograme, fără să ridice un deget.

Folosește multe condimente

Folosirea piperului negru măcinat și a ierburilor proaspete nu este doar foarte gourmet, este un truc excelent pentru a pierde în greutate. Adăugarea de ierburi și amestecuri de condimente fără sodiu este un avantaj de care poți profita ușor, având iluzia senzorială că te răsfeți cu ceva bogat – fără a adăuga grăsimi sau calorii în farfurie.

Lasă la vedere alimentele sănătoase și ascunde-le pe cele nesănătoase

Alimentele pe care le vezi sunt cele pe care le mănânci. Un studiu a constatat că oamenii sunt mai predispuși să mănânce dulciuri în exces din pachetele transparente, decât din cele opace.

Valorifică această informație și lasă-ți la vedere alimentele sănătoase. Și nu mai cumpăra alimente nesănătoase. Înlocuiește-le cu cele mai sănătoase alimente pe care ar trebui să le consumi în fiecare zi, spun experții.

Elimină definitiv alimentele nesănătoase

Este ok să te asiguri că gustările pe care le vezi mai întâi când deschizi frigiderul sau cămară sunt sănătoase. Dar e și mai bine să le ții pe cele nesănătoase complet departe de vedere. Asta pentru că simplul act de a vedea mâncarea – chiar dacă este doar o fotografie – este suficient pentru a crește nivelul hormonilor care îți fac foame. Așa că acele boluri drăguțe cu bomboane, borcane cu prăjituri sau pungi de chipsuri pe care le ai în locuri ușor de văzut ar trebui să fie ascunse imediat pentru a evita consumul de calorii în exces atunci când nu îți este, de fapt, foame.

Bea mai multă apă

Un studiu publicat în jurnalul Obesity a constatat că persoanele care au băut două căni de apă înainte de a mânca au slăbit în medie 9,5 kilograme pe parcursul a 12 săptămâni. Acest lucru poate fi pur și simplu pentru că apa umple stimacul și vei mânca mai puțin.  Dar cercetătorii notează că apa poate înlocui caloriile care altfel ar fi consumate din băuturi bogate în calorii.

Mestecă niște gumă

Nu îți va face doar respirația să miroasă mai bine. De fapt, acest truc ar funcționa chiar dacă ai mesteca gumă fără aromă! Potrivit unui studiu din Frontiers in Psychology, mestecatul gumei fără aromă a putut reduce apetitul și a ajutat la prevenirea mâncatului impulsiv aproape la fel de mult ca și consumul de alimente. Ai pofte, dar ai acces doar la mâncare nedorită? Ia niște gumă până când ajungi la legumele din frigider.

Ia o gustare după-amiaza

Aproximativ două treimi dintre adulții americani iau o gustare cel puțin de două ori pe zi, conform unui studiu. Dar acest obicei duce la acumularea de grăsime pe burtă. Ei bine, nu trebuie să renunți la această gustare, ci doar să fii atent la ceas. Un studiu publicat în Jurnalul Asociației Americane de Dietetică a constatat că cei care iau gustările de dimineață, până înainte de prânz, au înregistrat o pierdere în greutate mai mică pe parcursul a 12 luni, comparativ cu cei care au luat gustările sănătoase de după-amiază. Ronțăitul de după-amiază a fost asociat cu un aport ușor mai mare de fibre, fructe si legume.

Poartă haine confortabile

Uită de costum și cravată, lasă tocurile acasă și profită de fiecare zi de vineri în ținută lejeră. Un studiu al Consiliului American pentru Exerciții sugerează că îmbrăcămintea obișnuită, spre deosebire de ținuta convențională de afaceri, poate crește nivelul de activitate fizică în rutina zilnică. Participanții la studiu au făcut încă 491 de pași și au ars cu 25 de calorii mai mult în zilele în care purtau denim, decât atunci când purtau ținută office. Poate părea banal, dar caloriile se adună! Cercetătorii spun că făcând asta doar o dată pe săptămână ar putea reduce cu 6.250 de calorii pe parcursul anului – suficient pentru a compensa creșterea medie anuală în greutate de până la 3.5 kg, notează eatthis.com.

8. Ia-ți un minut pentru a te bucura de mâncare

Să mănânci încet, să te bucuri de mâncarea ta, are puterea de a face mâncarea mai plăcută și poate ajuta la prevenirea supraalimentării. Într-un studiu, participanții cărora li s-a dat să mănânce un baton de ciocolată respectând un anumit ritual de rupere și desfacere, au găsit ciocolata mult mai plăcută – și chiar mai aromată – decât cei care au mâncat batonul pur și simplu.

9. Trage un pui de somn

Patul este cel mai bun echipament de exerciții pentru cei care fac dieta leneșului. De fapt, un somn de calitate și suficient este crucial pentru o pierdere sănătoasă în greutate. Un studiu recent a constatat că lipsa somnului ar putea submina pierderea în greutate cu până la 55%. Somnul neadecvat sau întrerupt poate duce la dezechilibrul hormonilor care reglează foamea. Grelina, hormonul foamei, crește; leptina, hormonul sațietății, scade. Ca rezultat, vei mânca mai mult și mai mult.

Iată cum, dieta femeilor leneșe te poate ajuta să slăbești fără efort și să fii sănătoasă, în același timp.

9.2 9 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.