Motivul pentru care toate supermarketurile pun gumă de mestecat și baterii la casele de marcat. Sigur nu te-ai fi gândit

Strategia din spatele acestor rafturi
Motivul pentru care toate supermarketurile pun gumă de mestecat și baterii la casele de marcat. Sigur nu te-ai fi gândit

Oricine a putut observa că în mai toate supermarketurile, în apropiere de casa de marcat, sunt rafturi cu mici lucruri: gumă de mestecat, baterii sau bomboane. Care este motivul pentru care acestea sunt așezate acolo?

De ce găsești mereu gumă de mestecat și baterii la casele de marcat

Faptul că guma de mestecat, bateriile sau alte lucruri mici sunt așezate aproape de casa de marcat ested un truc folosit de către aproape toate magazinele din lume. Explicația este foarte simplă deoarece vorbim totuși despre o afacere. Astfel, magazinele folosesc acest truc pentru a-i face pe cumpărători să cheltuiască în plus.

Guma de mestecat și bateriile sunt lucruri de care oamenii, în general, uită. Astfel ele sunt așezate strategic lângă casele de marcat, acolo de unde oamenii le pot lua pe ultima sută de metri a cumpărăturilor.

Care este ideea din spatele plasării acestor produse lângă casele de marcat?

Chiar dacă nu au nevoie atunci de ele, oamenii se gândesc că totuși poate le trebuie aceste mici lucruri. Mai ales că aceste lucruri nu expiră prea devreme, oamenii le cumpără în ideea să le folosească la un moment dat. Același este motivul și pentru care se găsesc lângă casele de marcat dulciuri mici: ciocolățele, eugenii sau batoane. Chiar dacă nu erau pe listă, ți se poate face poftă să mănânci ceva dulce.

Vezi și – Motivul pentru care găsim rafturile cu legume și fructe la intrarea în supermarketuri din România. Puțină lume știe asta

Ce alte trucuri mai folosesc magazinele

Supermarketurile folosesc multe trucuri pentru a-i determina pe oameni să cheltuiască mai mulți bani. Totul începe de la felul în care ele sunt construite. Rafturile sunt așezate astfel încât cumpărătorii să se plimbe prin tot magazinul înainte de a pleca. Astfel cresc șansele de a pune mai multe lucruri în coș, chiar dacă nu erau pe listă.

Un alt truc este amplasarea fructelor și legumelor la intrare. Psihologia din spatele acestui lucru spune că oamenii sunt mândri de alegerile alimentare sănătoase pe care le-au făcut și devin mai relaxați pe parcursul cumpărăturilor. În final, acest lucru înseamnă pentru magazin că vor cumpăra mai multe decât au nevoie.

Din același motiv tot la intrarea în magazin se află și florile. Ele dau o stare de bine și îi fac pe oameni să cheltuie mai mult.

Citește și – Trucul pe care îl aplică supermarketurile la casele de marcat. Așa cheltuiești mai mulți bani de fiecare dată fără să îți dai seama

Rămâi la curent cu ultimele materiale exclusive și noutăți despre tot ce te interesează, pe Canalul nostru de WhatsApp!

Urmăriți EGO.ro și pe
Andreea Tonciu își dorește cu ardoare să revină în televiziune
9 0 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *