Produsul de la LIDL pe care toată lumea îl aștepta. De săptămâna viitoare, Lidl vine cu o nouă ofertă pentru pasionații de gătit. De la mixere, ustensile de bucătărie și chiar obiecte vestimentare de bucătărie pentru copii, toate vor putea fi cumpărate începând de luni. Însă printre toate acestea, se remarcă un produs pe care oamenii abia îl așteaptă. În plus, el vine și cu un preț imbatabil.
Dacă ești pasionat de gătit, cu siguranță săptămâna viitoare vei dori să dai o fugă până la Lidl pentru a vedea ce noutăți din domeniul tău de interes au mai apărut. Și cum Crăciunul se apropie cu pași repezi, retailerul german a inclus în ofertă sa o serie de produse tematice. Printre ele se numără forme de copt cu Moș Crăciun și brazi împodobiți și set de bucătărie pentru copii care include șorț, bonetă și mănuși.
Însă în ofertă va apărea și un produs pe care mulți români și-l doresc. Este vorba de grătarul raclette cu fondue, ideal pentru o seară în familie sau cu prietenii. Acesta conține grătar pentru raclette (bază și grătar), oala pentru fondue, apărător de pulverizare, 8 laturi, 8 spatule și 8 furci.
Prețul unui astfel de aparat este de 179 de lei, cel mai mic de până acum. Așa că dacă vrei să îi impresionezi pe cei apropiați cu o masă deosebită, poți lua în calcul achiziționarea unui astfel de produs.
Citește și: „Somon la cuptor cu legume și sos hollandaise. Trucuri prețioase pentru un somon perfect gătit”
După cifra de afaceri, Lidl este liderul pieței locale de comerț alimentar. Cu o rețea de peste 300 de magazine în toată România, lanțul de magazine a avut în 2021 o cifră de afaceri de aproximativ 15 miliarde de lei.
Retailerul german acoperă toate categoriile de produse, iar pe majoritatea dintre ele le vinde sub marci private. Acest lucru reprezintă un avantaj pentru cumpărător, deoarece produsele vânduce cu mărci private ajung să fie mai ieftine și cu 30% față de cele ale unor branduri consacrate.
Potrivit reprezentaților companiei, peste 80% dintre produsele aflate la vânzare sunt marcă proprie.
„Modelul de business al Lidl este unic pe piața locală – peste 80% dintre produsele aflate pe rafturile magazinelor noastre sunt marcă proprie. În prezent, avem produse marcă proprie pentru aproape fiecare categorie de produs pe care o comercializăm: de la produse de bază, dar și articole care răspund unor nevoi specifice ale consumatorilor, până la bunuri premium”, precizează reprezentanții companiei, potrivit Ziarul Financiar, citați de playtech.ro.