5 greșeli pe care să le eviți, când vrei să slăbești. Obiceiuri care te împiedică să-ți atingi obiectivul

Iată ce obiceiuri trebuie să eviți când vrei să slăbești.
5 greșeli pe care să le eviți, când vrei să slăbești. Obiceiuri care te împiedică să-ți atingi obiectivul

Ai simțit vreodată că deși mănânci sănătos, te lupți constant cu kilogramele în plus și nu ajungi unde îți dorești? Dacă vrei să slăbești, trebuie să consumi mai puține calorii și să faci sport în mod regulat. Cu toate acestea, pentru a pierde în greutate, trebuie să faci mai mult decât atât. În plus, anumite greșeli îți pot opri progresul. Obiceiuri care te împiedică să-ți atingi obiectivul:

5 greșeli pe care le faci, când vrei să slăbești. La ce e bine să fii atent

Am redat o listă cu principalele greșeli care te împiedică să-ți atingi scopul dorit atunci când vrei să slăbești.

1. Nu îți pregătești masa

Planificarea și pregătirea meselor din timp îți oferă un avantaj imens dacă vrei să slăbești. Astfel ai parte de mai puțin stres, mai mult timp cu cei dragi și mese sănătoase în fiecare zi a săptămânii. Adică, poți petrece minim 2-3 ore în bucătărie pentru a pregăti mâncarea. Dar astfel vei avea pregătite din timp alimente sănătoase pentru fiecare masă din timpul săptămânii.

Cele mai întâlnite greșeli în cura de slăbire constă în mâncatul între mese. Sau a pregăti o masă rapidă, bogată în calorii, pentru că nu ai timp să gătești.

Pregătirea mesei este, de asemenea și o modalitate rentabilă de a pierde în greutate și de a mânca sănătos, fără prea mare efort. Pregătești mâncarea, o păstrezi la frigider, iar când ți se face foame, ai totul la dispoziție.

 greșeli pe care le faci, când vrei să slăbești
Băutură răcoritoare care poate conține zahăr

2. Uiți de zahărul din băuturi

Știi cât zahăr are o băutură din cafeaua ta favorită de la cafenea? Cele mai populare băuturi de cafea au între 40 g și 60 g de zahăr! Înseamnă de 2-3 ori mai mult decât cantitatea maximă pe care ar trebui să o mănânci într-o zi și asta doar dintr-o băutură! Sucurile de fructe, berea și vinul sunt, de asemenea, pline de carbohidrați și calorii care îți cresc senzația de foame. Acest lucru se întămplă pentru că centrii apetitului din creier nu reacționează la caloriile lichide în același mod ca la caloriile din alimente.

3. Cazi în capcana alimentelor fals sănătoase

Un pachet de biscuiți poate spune fără gluten, fără grăsimi, fără zahăr, bogat în fibre. Însă, realitatea este că prin consumarea acestuia înlocuiești un produs rău pentru tine cu altul. Un produs fără zahăr va conține înlocuitori de zahăr care sunt dăunători pentru siluetă. Aspartamul, sucraloza și zaharina sunt doar trei dintre înlocuitorii zahărului. Chiar dacă un aliment nu are multe grăsimi, asta nu îl face sănătos. De fapt, fursecurile și prăjiturile, de exemplu, care au o etichetă fără grăsimi sunt procesate și umplute cu zahăr adăugat.

Alimentele false sănătoase sunt pline de sare, zahăr și o grămadă de substanțe chimice pe care sigur nu le dorești în corpul tău. Cel mai simplu mod de a evita greșeala „mâncărurilo false sănătoase” este să rămâi la o alimentație curată. Consumă alimente integrale precum cereale, lactate bogate în grăsimi, fructe, legume, carne slabă și multe altele.

4. Alegi alimente procesate cu conținut scăzut de grăsimi

Iaurturile, de exemplu sunt considerate alimentele cu conținut scăzut de grăsimi. De aceea sunt promovate ca opțiuni de alimentație sănătoasă. Totuși, aceste alimente sunt adesea încărcate cu zahăr și alți aditivi pentru a avea un gust mai bun. De exemplu, un iaurt de băut cu aromă, fără grăsimi poate conține la fel de mult zahăr ca un baton de ciocolată. Cu siguranță, acel iaurt nu mai pare chiar atât de sănătos, nu-i așa?Dacă trebuie să cumpri ceva cu un conținut scăzut de grăsimi sau fără grăsimi, citește eticheta nutrițională. Astfel te poți asigura că produsul nu este încărcat cu zahăr sau aditivi.

5. Te cântărești prea des

Obiceiul de a te cântări în fiecare zi poate duce la multă frustrare. Dacă abia ai început o dietă, nu uita că pierderea în greutate sănătoasă și reușită este un proces lent. Numărul real de pe cântar poate fi afectat de diferite lucruri de la o zi la alta. De exemplu, fluctuațiile naturale ale greutății în timpul ciclului menstrual pot influența kilogramele. Când nu vezi rezultatele pe care le aștepți pe cântar, s-ar putea să te descurajezi. De aceea, nu îți pierde motivația și cântărește-te cel mult la finalul săptămânii. Concentrează-te pe respectarea planului de slăbit și rezultatele vor apărea.

Citește și dieta femeilor leneșe. Obiceiuri sănătoase care te ajută să slăbești 

9 1 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.